صنعت توریسم

مقاله ها و اخبار گردشگری

صنعت توریسم

مقاله ها و اخبار گردشگری

تسهیلات ، عمده ترین نیاز توسعه زیرساختهای گردشگری

   معاون سرمایه گذاری و طرح های سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، در حاشیه هم اندیشی با فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت : تسهیلات بانکی ، عمده ترین نیاز توسعه زیرساختهای گردشگری است .

  حسین فاضلی ، با بیان این مطلب و اظهار امیدواری در برگزاری جلسه ای مشترک با بانک مرکزی ، بانک های عامل و فراکسیون گردشگری افزود : ما امیدواریم در این جلسه مشترک بتوانیم در این زمینه اقدامات مناسبی را برای دستیابی به نتیجه های قابل قبول و مطلوب پیگیری کنیم.

  وی با اشاره به لزوم استفاده و بهره برداری از ظرفیت های نمایندگان مجلس اظهار داشت : ما چالش های زیادی داریم مثلا در ایجاد تاسیسات و زیرساختهایی که در عرصه سدها ، رودخانه ها ، دریاچه ها به لحاظ قوانین و مقررات مشکلات و موانع زیادی داریم و متقابلا پیشنهاداتی هم در رابطه با آن داریم که امیدواریم از ظرفیت مجلس بتوانیم برای اصلاح قوانین و مقررات مانع استفاده کنیم.

  معاون سرمایه گذاری و طرح های سازمان میراث فرهنگی همچنین در رابطه با بهره برداری از فضای جنگل ها و پارکهای جنگلی تصریح کرد : در ارتباط با بهره برداری از فضای جنگل ها و پارکهای جنگلی که عمده مناطق نمونه گردشگری مصوب دوات در استانهای شمالی واقع در این عرصه های جنگلی هستند.

  وی بیان داشت : در این رابطه با وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور جنگل ها و مراتع در ارتباط با تعبیر و تفسیر مقررات و یا وجود مقررات مشکلاتی داریم که این نیازمند اصلاحاتی با رویکرد توسعه گردشگری و استفاده از این ظرفیت ها برای پذیرش گردشگران است.

منبع: خبرگزاری میراث آریا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد