صنعت توریسم

مقاله ها و اخبار گردشگری

صنعت توریسم

مقاله ها و اخبار گردشگری

رشد صنعت توریسم کنیا باعث افزایش 5 درصدی گردشگران آفریقا شده است

  بر اساس اطلاعات منتشره شده از سوی سازمان جهانی توریسم سازمان ملل، صنعت اکوتوریسم و حیات وحش احیا شده کنیا، باعث شد تا تعداد گردشگران آفریقایی دو برابر سال گذشته شوند.
  تعداد گردشگران به مقاصد آفریقایی در صحرای بزرگ آفریقا به میزان ‌٤/٩درصد رشد یافته است که به میزان ‌٥/٤ درصدی سال گذشته دو برابر افزایش را نشان می‌دهد.


 طبق آخرین آمارهایی که اخیرا از سوی هیات توریسم کنیا منتشره شده است، این کشور سال گذشته ‌٦/١ میلیون گردشگر جذب کرده که اکنون ‌٥/١٢ درصد رشد نشان می‌دهد.
  ورود گردشگران به دلیل کنفرانس‌های بین‌المللی از طریق هوایی و دریایی به کنیا ‌٣١ درصد افزایش یافته است، این در حالی است که سفرهای تجاری به مقدار بی‌سابقه ‌٥٩٨ درصد رسید.
در کل عواید این کشور از سوی صنعت توریسم از ‌٦٩٩ میلیون دلار به ‌٨٠٣ میلیون دلار رسید و باعث شده است این بخش مهمترین قسمت این کشور در دستیابی به ارزهای خارجی باشد.
امسال انتظار می‌رود تا تعداد گردشگران این کشور به مقصد " ماسای مارا " رشد بسیاری داشته باشد، این مکان به دلیل مهاجرت گاوهای وحشی آفریقایی به عنوان یکی از هفت عجایب جهان مدرن به شمار می‌آید و گردشگران انگلیسی، آمریکایی و آلمانی معمولا به این کشور می‌آیند.
سازمان جهان توریسم سازمان ملل، دیگر کشورهایی آفریقایی که توریست آن‌ها بیش از میزان میانگین بوده را آفریقای جنوبی و مراکش اعلام کرد و افزود که در کل ورود گردشگر به آفریقای شمالی ‌٨/٥ درصد افزایش یافته است.
  تعداد گردشگران صنعت توریسم در سال گذشته در سطح جهان به ‌٨٤٢ میلیون نفر رسید که این میزان نسبت به سال گذشته‌ آن، ‌٥/٤ درصد افزایش داشته است و به عنوان یک رکورد جدید ثبت شده است.

منبع:www.iran-tourism.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد